Träning på hög nivå

Hej!
Idag spelade vi volleyboll ungefär halva dagen i skolan, det var helt okej, men har extrem träningsverk nu. Efter volleybollen gick jag och dansade, det var jätteroligt. Fast jag har missat en hel del, men jag ska ta igen det på jullovet, hehe :)
Idrottshallen vi tränade på låg ganska långt bort från där jag bor så jag roade mig med att ta några bilder medans jag gick hemmåt.
Det verkar inte som att det kommer bli något vit jul i Lund, det är den femtonde december men det finns inte en skymt av snö. Bara en massa regn, regn och ännu mer regn. En riktigt skånsk jul haha. Fast man får ju hoppas på lite snö ändå.
Men nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon börjar jag med gympa kl. 8:00.
Godnatt!


Så här mysig och lerig var vägen jag gick hem på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0