Movement

 
Jag tar av de varma skorna. Fram skymtar mina nakna tår. Jag låter de sakta nudda det svala gräset och det pirrar i magen av lycka. Sommaren är här.
 
Idag har jag suttit ute och återigen njutit av vädret... Fint som sören alltså. Har dock inte sprungit barfota ute än, eller badat i havet, eller gjort ett smultronstrå. Måste allt hinna med det innan sommaren är slut.
 
En annan sak jag har bestämt mig för att hinna med är att baka en regnbågskaka. De dyker hela tiden upp på tumblr och we♥it så jag har blivit väldans nyfiken på hur de smakar. Dessutom låter det lite fint att säga att man mumsar på regnbågskaka, tycker jag i alla fall.
 
regnbågskram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Störtsköna bilder!

2012-07-02 @ 00:14:28
Postat av: Hannah

heeej kolla där är mina fötter igen hihihihihi allt det där som du skrivit ska du göra med mig har jag bestämt!

2012-07-02 @ 11:21:30
Postat av: Linda [fotoblogg]

Sv: Tack! :)

2012-07-02 @ 11:53:40
URL: http://lindassphoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Fint! :)

2012-07-02 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0