Under träden skymtar man solen




Hejsvejs!
Det gör lite ont i mitt blogghjärta just nu, idag har jag nämligen förlorat tre fina följare på bloglovin, så därför är jag lite nedstämd... Men tänkte i alla fall be om ursäkt för den dåliga bloggningen på sista tiden, men jag har helt enkelt inte haft lust att skriva något och så har det varit riktigt sommarväder och då passar man på att vara ute ^^
Imorgon bär det av till den HÄR lilla filurens konfirmation, åh vad det kommer bli kul, kameran hänger såklart med. :)

adjöss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2012-05-26 @ 20:10:35
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Hejhej!



Om ett par dagar kommer jag skaffa en ny blogg och behöver då veta vilka som följer min blogg på Bloglovin’ och om du/ni kommer fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg. Jag behöver också veta om jag ska fortsätta följa din/er blogg. Så följer du/ni mig på Bloglovin’? Och kommer du/ni fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg? Jag kommer säga till när jag gör det! Om du/ni inte svarar innan början av nästa vecka kommer jag ta bort dig/er från Bloglovin’. Men om du/ni inte kunnat svara av olika anledningar och vill ha kvar bloglovin’bytet så är det bara att kontakta mig. Tacksam för svar och ärlighet!

2012-05-27 @ 10:34:08
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0