Smaka på regnbågen



Hej!

Nu är det såhär att jag varken haft ork eller tid att blogga, men jag ska försöka få ändring på det.

Tänkte att jag kunde berätta vad jag har hittat på idag, för det är det mest intressanta jag kommer på...

Känner att jag har varit extremt produktiv!
Hittade t.ex. en väldans rolig grej. Det har börjat säljas angry birds godis! haha. Kände mig lite tvungen att köpa en påse...


 

Godisbitarna var ganska lika figurerna, jag fann det mycket underhållande...

 

Sedan köpte jag Skittles, bara för att det är så oerhört gott...

 

... jag köpte även en mycket bra bok...



...och sist men inte minst köpte jag en sommarklänning som ser lite ut som ett hav, tror att det får bli min avslutningsklänning. EN KOPP KAFFE PÅ DET JA?

hm. ja...

So long!



Kommentarer
Postat av: paulina

jag har också den boken. om du inte läst första så rekommenderar jag att läsa den först, annars fattar man inte så mkt ;)

2012-06-03 @ 15:37:19
URL: http://happypau.blogg.se/
Postat av: hannah

omfg har du läst ut cirkeln nu? Eld är så jävla bra! Längtar som fan tills Nyckeln kommer ut.

2012-06-03 @ 15:44:22
Postat av: Mary

Angry Bird godiset är jätte gott! ^_^ och söta också

2012-06-03 @ 23:34:01
URL: http://mymary.blogg.se/
Postat av: paulina

sv: jag tycker böckerna är GRYMMA! Älskar de! :) Men först på listan ligger såklart Hungerspelen ^^

2012-06-04 @ 17:29:31
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0