Utmaning



Blev utmanad att svara på några frågor och min första tanke var ungefär:



 

 

 

 

• Svara på de 11 frågor du har fått.

• Välj 11 nya personer och ställ 11 nya frågor till dem.

 

1. Choklad eller lakrits?

Choklad är något jag inte kan leva utan...

2. Gillar du stället du bor på?

Har nyss flyttat, så jag bor princip i ett berg av kartonger, men jag trivs ändå.

3. Vad gör du på en lördagskväll om du är ledig?

Om jag inte degar framför tv:n eller spelar piano kanske jag tar mig i kragen och umgås med några trevliga filurer.





4. Har du en Iphone

Det har jag faktiskt.

5. Ska du på någon resa på sommarlovet?

Har inget bestämt än, blir mysigt vilket som :)

6. Hur många bloggar har du haft?

Det här är min första.

7. Gillar du One Direction?

Det kan jag inte påstå.

8. Skulle du hellre se Titanic än Never Say Never?

Jag älskar verkligen Titanic så svaret får bli ja.

9. Gillar du din klass?

Min klass måste vara världens härligaste, tyvärr kommer vi skiljas åt om bara några veckor.



En stycke klasströja.

10. Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra?

Resa runt i hela världen! nej, men jag har ingen aning faktiskt.^^

11. Vilken är din favorit av bland de ''stora'' bloggarna som Kissie, Foki osv.

Det får nog bli foki eftersom hon tar så fina bilder och har så himla söt klädstil.


Mina offer:


Olivia, Emma, Fanny, Mary, Felicia, Mathilda, Sofie, Johanna, Mathilda, Lova & Tindra.



Era frågor:


1. Vad är det finaste du vet?

2. Ta bilden eller vara med på bilden?

3. Värme/Kyla

4. Vilket är ditt drömresemål?

5. Converse/Sneakers?

6. Det bästa med sommaren?

7. En låt som alltid får dig på bra humör?

8. Favoritgodis?

9. Bästa årstiden?

10. Favoritcitat?

11. Vad skulle din alldeles egna Ben&Jerry innehålla?





Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha då är det bara att köra på ;) <3

2012-06-05 @ 07:13:26
URL: http://madebyghosh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit! Jag missade att jag var utmanad! :o :( <3

2012-06-05 @ 22:02:56
URL: http://allietjej.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Oj, tyvärr jag gör inte riktigt sådana grejer. Har inte riktigt tiden för att sitta och skicka vidare m.m. ;) men tack så mycket ändå för en utmaning!! :D

2012-06-05 @ 23:14:16
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0