Lucia och tyskt godis

Tjena!
Tänkte skriva lite om igår, för idag har det inte hänt så mycket haha :)
Igår började dagen med ett fint luciatåg på min skola, efter det mumsade vi på lussebullar i klassrummet.
Senare på kvällen tittade jag på när min lillebror och hans fiolgrupp gick ett luciatåg, det var jättegulligt, de hade satt fast elektriska ljus på fiolen eftersom de inte kunde hålla ljuset och spela samtidigt.
Min pappa kom också hem från Tyskland igår och då hade han tagit med sig en massa gott julgodis.


Hittade ingen passande bild till Lucia så det fick bli den här.


Mumsigt godis, och finfin påse till. Tyckte att det var lite roligt att affären för gummibjörnar hette björnkompaniet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0