Ny termin med nya möjligheter

Hejsan!
Första skoldagen på terminen är avklarad, den var kanske en aning seg, men ändå helt okej.
Idag kändes det väldigt vårigt i luften vilket fick mig att börja längta till sommaren, även om det bara är januari... Har inte sett en enda snöflinga här i Lund. Ganska tråkigt faktiskt. Men jag hade inte haft något emot om det hade blivit sommar i mars, hehe. Jag tycker inte illa om vintern eller något, men jag skulle vilja ha snö. Just nu känns det bara som det bara är ett mellanting av vinter och höst.

Sitter och bläddrar igenom alla bilder från i somras och börjar få en massa nostalgikänslor haha. :)
men jaja.
Ha det fint!


Gammal bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0