Dirty Paws

 
Dirty Paws - Of Monsters And Men
 
Sitter och mumsar på jordgubbspaj med vanlijvisp, ett helt okej sätt att spendera en måndagskväll. Har inte orkat sätta min fot utanför dörren idag utan bara tagit det lugnt. Tog några foton på min katt, bara för att hon är så galet söt och så passade det till låten jag ville länka. Den är riktigt fin så jag tycker att ni borde ge den en chans. ^^
 
Min bror har åkt uppåt landet för att tillbringa resten av veckan genom att vandra runt på ett fjäll, kommer kännas lite tomt utan honom. Men jag kommer inte heller vara hemma för på torsdag ska jag sticka upp till Dalarna. Det kommer bli supermysigt, ska passa på och fotografera den vackra omgivningen! Och jag kommer ha internet så bloggen kommer inte att stå tom! Men nu ska jag nog dra mig tillbaka, ha en bra kväll/natt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2012-07-03 @ 12:44:13
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0