I must become a lion hearted girl

 
 
Hallå!
Som ni kanske vet befinner jag mig just nu i Dalarna, spenderade nio timmar i bilen i torsdags men det var det värt, satt och lyssnade igenom Mylo Xyloto om och om igen och det var inte helt fel. Just nu sitter jag ihopkrupen i den lilla stugan vi bor i, mycket mysigt. Det är galet vackert i Dalarna, speciellt himmeln, det blir inte mörkare än på bilden, solnedgången tycker jag är alldelles underbar! det enda negativa är att det kryllar av knott och myggor... Men nu ska jag in till stan och äta middag. Hej.
 
Tycker att ni ska lyssna på den här låten, min favorit.
 

Kommentarer
Postat av: Linda [fotoblogg]

Fin bild! :)

2012-07-07 @ 19:00:21
URL: http://lindassphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0